Volvo jeneratör setinin bakım metodu üzerine tartışma

- May 12, 2017-

Orijinal performansı, güçlü beygir gücü, yeşil, kullanıcı dostu güvenlik tasarımı nedeniyle orijinal İsveç VOLVO motorundan ithal edilen Volvo dizel jeneratör seti, global müşterilerin lehine sonuçlandı. Ve otomobil, inşaat makineleri, gemi ve diğer güç bölümünde yaygın olarak kullanılmaktadır. Ünite çalışırken gürültüyü azaltmak için yanma sürecini optimize etmek, sürekli yük işletim maliyetlerini düşürmek, amortisör tasarımını, süper şarj cihazının ve düşük hızlı soğutma fanının tam eşleşmesini optimize etmek için ileri teknoloji kullanarak, cihazın boşaltılması Alman TALuft standardı, Alman TALuft standardından çok daha iyi. Volvo, dizel yakıt tüketimini ve emisyon araştırmalarını azaltmaya kararlıdır. Yangzhou Kai tüm üreten birimleri açıklamak için üreticiler:

Bakım sürecine göre bakım sürecine günlük kullanımda dizel motor bakımın dört aşamasına bölünebilir.

Sınıf A bakım

1, tarih: günlük bakım, günlük dizel jeneratör setleri günlük kontrol sağlamak için kullanım sırasında ve kaydedildi. Dizel jeneratör ünitesinin yağ seviyesini, soğutma sıvısı düzlemini kontrol etmek için. Dizel jeneratör ünitelerinin zarar görmüş veya hasarsız, karıştırma, harmanlama, kayış aşınması ve gevşek olmasından günlük inceleme.

2, hafta ayarlayın: önce bir dizel jeneratör set muayene tarihini tekrarlayın. Hava temizleyiciyi kontrol edin, hava temizleyici göbeğini temizleyin veya değiştirin. Sonra yakıt deposunu boşaltın ve yakıt filtresindeki suyu veya tortuyu temizleyin. Su filtresini kontrol edin ve pili çalıştırın ve soğutucu ön ve arka ısı emicisini kontrol edin ve suyla temizleyin.

Sınıf B bakım

(250 saat ya da ayda bir kez), yağ filtresi (250 saat ya da ayda bir) değiştirin ve kontrol edin, düzenli olarak bakım için dizel değiştirmek için soğutma suyunu değiştirin ve kontrol edin (su filtresi değiştirme çevrimi 250-300'dür) Jeneratör yağı (250 saat veya ayda bir) Saat, soğutma sisteminde DCA soğutucusunu takviye edin) ve hava filtresini değiştirin (hava filtresi değiştirme çevrimi 500-600 saattir)

Sınıf C bakım

1, dizel filtre, yağ filtresi, su filtresi değiştirin, su deposu ve yağ değiştirin.

2, fan kayışının sızdırmazlığını ayarlayın.

3, aşırı şarj kontrol edin.

4, yıkım, muayene ve PT pompa, aktüatör temizleme.

5, salıncak odası kapağını açın, Ding plakasını, valf kılavuzunu ve egzoz valfini kontrol edin.

6, meme kaldırma ayarlayın; Valf boşluğunu ayarlayın.

7, şarj üretecini kontrol edin.

8, depo radyatörünü kontrol edin ve su deposu harici radyatörünü temizleyin.

9, su deposu dolu tankın içinde su deposunu temizlerken.

10, dizel motor sensörleri ve bağlantı kablolarını kontrol edin.

11, dizel motor kutusunu kontrol edin.

D sınıfı bakım

1, yağın değiştirilmesi, dizel, bypass, su filtresi, yağ ve motor devridaim suyunun değiştirilmesi.

2, hava filtresini temizleyin veya değiştirin. Salıncak bölmesi kapağını açın, valf kılavuzunu, T-plakasını kontrol edin.

3, ayar vana boşluğunu kontrol edin. Kollu kol yukarı ve aşağı yastığını değiştirin. Fanı ve dirseği kontrol edin ve kayışı ayarlayın. Süper şarj cihazını kontrol edin.

4, dizel jeneratör elektrik hatları ayarlar kontrol edin. Hattın motor uyarma kısmını kontrol edin. , Alet kutusu bağlantı hattını kontrol edin.

5, tankı ve harici temizliği kontrol edin. Pompayı onarın veya değiştirin. Ana yatak pedini ve bağlantı çubuğu aşınmasını sökün.

6, elektronik hız kontrol işini kontrol edin veya ayarlayın. Dizel jeneratör yağlamayı hedefleyen yağlama ayarlayın.

7, toz giderme işinin dizel jeneratör uyarma kısmı için.

8, supercharger eksenel ve radyal boşluk, ultra-fakir derhal tamir edilmelidir gibi kontrol edin.

9, yakıt enjektörleri, yakıt pompası düzenli temizleme ve düzeltme.